onsdag, september 28, 2011

Det är längesedan...

... jag gått hem från jobbet och det varit mörkt. Natt-mörkt. Måste typ ha varit i April senast? Hur som helst, hösten är onekligen här. Det är inte kallt, vilket är skönt, men det är mörkt. Både på morgonen och på kvällen. Dags att plocka fram ljusstakar och ljusunderlag - mysdags, med god mat i goda vänners lag!


Kom hem från jobbet rätt sent både igår och idag så jag har inte hunnit med några löprundor, men jag har stora förhoppningar på morgondagen. Vid sidan av förhoppningar och och önskemål så har jag bokat in en faktiskt löparkeikka (keikka = gig/stöt/kupp/framträdande).

S T O C K H O L M M A R A T H O N - 2.6.2012 :D

Nån annan som är på väg?

7 kommentarer:

  1. Jag, kanske...de frestar mig med lediga vasalopps-platser både till höger och vänster just nu. Blir det VL 2012 så blir det nog inget SM 2012 och tvärtom.

    SvaraRadera
  2. Härligt! Jag skulle jättegärna vara med men vågar inte spika fast nåt till sommarsäsongen ännu. Men visst är du också med på Helsinki City Run / bloggträff på våren?

    SvaraRadera
  3. Men åh vad jag har hoppats få läsa detdär! Då får jag vara med och hejja, visst?!

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Allright. Va synd, men jag förstår nog.

    Jill: Jo, eventuellt. Diskuteras det något sådant? HCR är visst i maj nån gång?

    Louise: Härligt! Då ses vi säkert där, eller åtminstone på båten dit och du tar båten? :)

    Snowie: Jaaa, klart att du får. Du måste nästan! ;)
    Genast jag så din kommentar insåg jag att jag inte riktigt tänkt igenom allt dock. Kommer nämligen att resa med Vörå IF, så det blir ingen extra dit för träffis misstänker jag. Jag får se hur jag gör nu då... :)

    SvaraRadera
  5. Louise: Jaag menade "om du tar båten" inte "och du tar båten". Jag är en seriös tangentbordsdyslektiker. ;)

    SvaraRadera
  6. Ingen fara! Vi får köra småträffisar runt banan istället och kanske en liten innan och en liten efter :)

    SvaraRadera