måndag, augusti 13, 2012

Adidas kan nog...


...tillverka seriöst snygga skor. Snubblade in i diverse sportbutiker idag och så landade blicken på dessa:

Jag menar come on! Skitsnygga! OCH det är dammodell!
Jag brukar av nån anledning alltid gilla herrmodellerna och herrfärgerna såsom dessa:


De finns bara för herrar här i vårt lilla hörn av universum...

Vänta bara tills jag landar i Dublin, där ska jag banne mig hitta exakt vilka skor jag vill! Och de kommer att vara galna, GALNA säger jag! :)

Har just tryckt in träning nummer 1 för dagen, Styrketräningsprogram numero II. Snabbt och effektivt var det också! Om två timmar kör vi pass nummer två: Spinning+Core med PT:n!

Rock'n'roll!

7 kommentarer:

  1. Det var nå snygga skor. Alltså mellanlandar du i Dublin innan skottland eller ska du/ni på en skild resa dit?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, vi ska dit efter Glasgow! Jag bjuder favoriten på 30-års-resa! :)
      Jag har förstått att det är mycket förmånlig shopping i Dublin! :)

      Radera
    2. Jo, nog hittar man ju Primark etc där men int vill jag minnas att kläderna i övrigt var så mycket billigare där. MEN det är ett antal år sedan jag var dit och det har ju varit diverse ekonomiska kriser här och där som säkert medfört ett och annat. Dublin är annars en ritkigt mysig stan. Gå gärna en sväng förbi Trinity College.

      Radera
    3. Ok, tack. Ska komma ihåg det! :)

      Radera
  2. Vet du... var till adidas outlet i Vanda och sär fanns galet mycket snygga skor. Tyvärr var en hel massa i sample size 40 :( Men sååå snygga!! Och kostade typ 25 euro... Crazy!

    Lycka till med all shopping i Dublin! Ni kommer nog att fynda massvis! Har hört att där finns superhärliga butiker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var i helsike har de Adidas Outled i Vanda?! I'm size 40! eller 40½ egentligen.

      Radera
    2. Ja det ska bli spännande! Både Glasgow och Dublin verkar vara seriöst mysiga ställen! :D OCh mysigt är alltid bra!

      Radera