fredag, augusti 17, 2012

Semestern lider...

...mot sitt slut. Men jag kan berätta för er att denna sista vecka har varit nästan bästa vädret på hela sommarn så jag klagar inte.
Jag har inte sovit fullt så mycket som förra gången, men har nog tagit ut en del från sömnsaldot.

För övrigt har jag hälsat på en sprillans ny människa som jag även fick den fantastiskt stora äran att bli gudmor till. :)

Syster-yster...



















...och hennes dotter...




















...har båda blivit ett år äldre vilket vi firade med tårta och kafferep tillsammans med så gott som hela släkten.

Och eftersom vädret varit så fenomenalt fint for jag och Ässet ut på en dagsutflykt till densammes sommarstuga! Solade, simmade och grillade. Dessutom blev jag bjuden på en Tupla till kaffet...
För er som inte känner till








så är det en av de absolut godaste godsakerna i vintergatan!

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra semestervecka. Med tupla och allt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja säg inte annat! Och tränat har jag också! :D

      Radera