torsdag, augusti 09, 2012

Dubbelpass


Gårdagens BodyCombat var nog riktigt bra. Toppen stämning var det och mycket tjo och tjim! Sådant är alltid hemåt. Ska nog gå på det igen om jag har passligt. Trots att Wasa Sports Gym är galet stort och fint och de har bildskärmar så att alla ska kunna se instruktören och luftkonditioneringen fungerar och så vidare, så går jag ändå hellre till LadyLine. Det är så himla mysigt där och stämningen är så skön. Belysningen är lätt dämpad och de tänder ljus där varje dag året runt! Mycket hög mysfaktor med andra ord. Sådant är också alltid hemåt! :)

Hur som helst. Idag har jag dubbelpass. Inleder dagen med modifiering av program III tillsammans med PT och ganska direkt efter det spelar vi badminton med Ässet. Tror inte vi ha spelat på minst en månad. Det kommer att bli stökigt, men skoj!

Vasa Stad bjuder på Konstens Natt idag och första gången på säkert 10 år har jag ledigt och kan delta hela natten om jag så vill!

Låt om oss vara konstiga!







6 kommentarer:

  1. Ah, du har semester. Kör hårt då du har tid :).

    SvaraRadera
  2. Skönt med dubbelpass. Man känner sig så sjuhelsikes hurtig då :) Inte sant? :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blev bra pass!
    Badminton har jag inte spelat sen jag gick på gymnasiet... Men det är jäkligt kul! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är galet roligt! Ibland skrattar vi så man får seriös syrebrist! :D

      Radera