fredag, augusti 24, 2012

Mitt livs första BodyStep

Japp. Jag var på mitt livs första BodyStep-pass. Vad jag kan minnas var det även mitt livs försat traditionella Aerobic-pass.

Sk*tkul var det i alla fall! Ska aspelut gå på fler pass!

Har legat lite på latsidan denna vecka. Jag har inte haft lust att träna, alls. Istället har jag faktiskt bara legat på sofflocket, kollat på dumburken och ja, ätit lite choklad. Två kvällar av mitt liv har gått åt att lata mig och idag fick jag besök av ett dåligt samvete, vilket resulterade i ett lunchpass och ett kvällspass. Man hinner nog om man tar sig tid.

I tisdags drog vi grym löpskola med PT:n. Grym! Jag lärde mig att det finns Borzovhopp och så finns det HC-Borzovhopp. Vi (jag) fick lära mig HC-versionen. Överlag ett mycket tungt pass, men väldigt effektivt kan jag tänka mig om man kör ett sådant i veckan.

Imorgon firar vi slutet på sommarstugesäsongen s.k. Villa.avslutning eller Veneziansk afton som det kallas norrut. Tros det blir bara att chilla för vår egen del, men kanske man ser en raket eller två?

Firar ni?


2 kommentarer: