onsdag, augusti 08, 2012

BodyCombat a'la WSC

Min kompis Johnny har flere gånger skrytit på en gyminstruktörs BodyCombat-timmar som går på Wasa Sports Club, så idag ska jag också testa på just det passet. Jag måste erkänna att jag har rätt höga förväntingar eftersom LadyLines BodyCombat instruktörer verkligen är toppen. Det ska vara hårt, snudd på brutalt, och man ska vilja ge lite till ännu på det.
Dock är Johnny  rätt hård han med så jag har har nog förtroende för hans omdöme i denna fråga.

Förövrigt har jag städat hela dagen och så har jag faktiskt nytt hår. Eller ja, ny hårfärg.





2 kommentarer:

  1. Hoppas du hade roligt! Det hade jag! Plus att jag mysesr för att ha blivit omnämd som hård!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var jätteroligt! Kommer nog igen då jag har passligt! :D

      Radera