söndag, augusti 19, 2012

Då Linn Jung ger en tvättråd

Ja, jag undrar vad det betyder då man sover och drömmer drömmar som vanliga människor gör och sedan mitt i allt är Linn Jung där och ger en tvättråd för färggranna yllehalsdukar?
"Liza, det är bäst att lämna bort sköljmedlet samt skippa centrifugeringen. Häng sedan upp halsduken ungefär som en orm skulle hänga på en tvättlina om den skulle ha för vana att göra en sådan sak."

...

Annars så har jag inte tränat på två dagar nu. Men eftersom som jag har kört två dagar med dubbelpass så tycker jag att man kanske kommer undan?

Måndag:
- Crosstrainer - Styrketräning - Crosstrainer - Gympa med stång (70 minuter)
- Spinning - Core (75 minuter)

Tisdag:
-Piloxing (60 minuter)

Onsdag:
- Crosstrainer - Styrketräning - Löpning - Gympa med stång (70 minuter)

Torsdag:
-Vila

Fredag:
- Löpning - Styrketräning - Löpning (70 minuter)
- Badminton (60 minuter)

Lördag-Söndag:
- Vila

Totalt: 405 minuter = 6h45minuter. Nästan  en timme om dagen.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag skall ta tillvara på dedär tvättråden.
    Du har haft en bra träningsvecka du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack! En vecka som man kan sträva till varje vecka, men gärna så man ändå får den där ena timmen om dagen. :)

      Radera