fredag, augusti 31, 2012

Packar...

Svårt att packa. Det är sådär semi-varmt i både Glasgow och Dublin +15-21C. Det har regnat mest hela sommaren och det ser ut att bli regn även inkommande vecka. Man kan ju i alla fall sitta och mysa på diverse pubar om vädret inte är på promenadhumör. På söndag kunde det i alla fall vara uppehåll, då halvan går av stapeln.

Jag kommer inte att ha vidare tillgång till någon dator under resan så det blir tyst här på bloggen så länge...

Mian Footlocker New Balance ska bära mig genom alla 21 km!

Ha det riktigt gött!

11 kommentarer:

  1. Oj det var redan nu! Lycka till!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänx! Blir ett myslopp! :) Och en mysresa!

      Radera
  2. Lycka till nu och försök nu att klå min tid ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som sagt...det blir en myslänk. Har inte sprungit halva på under 2:15 ännu i hela mitt liv. Men har inte det minsta bråttom. :)

      Radera
    2. Jag tycker int att man faktiskt behöver ha bråttom! Hoppas att du kommer helskinnad igenom! :) (jag är nog inte den första i världshistorien som repar upp mina handflator utan att bli knuffad men int tror jag det är nå många som är så klantiga som jag...)

      Radera
  3. Ha en bra resa och lycka till! :)

    SvaraRadera