onsdag, augusti 01, 2012

Mucho träning

Trots att Tisdagen har varit lika med låååånga dagen på jobbet hela sommaren så var jag faktiskt good to go redan kl. 16 denna tisdag. Ordnade bort lite extra jobb som väntat på bordet och så stack jag min väg kring 17:30. Raka vägen till LadyLine:
- 10 min löpning
- 40 min styrketräning, större delen av bröst, rygg och mage -programmet.
- 60 minuter BodyCombat

Idag hade jag träff med PT:n som äntligen återvänt från sommarsemestern.
Värmde upp 14 minuter och sedan körde vi ett något modifierat och mycket tuffare benpass. Detta i 50 minuter. Och jag kan gladeligen meddela att jag har 140 kg på benpressen! 1 4 0 kg! :D Och det gick fint. Sedan avrundade jag med en mycket lätt lunk i 1 km på 7:40 min.

Har ni förresten snappat upp Ronya ännu? Hon är finsk, hon är finlandssvensk, hon har en fantastisk sångröst och hon är skorpion. Kan inte gå fel med sådana egenskaper.

2 kommentarer:

  1. J140 kg, det är mycket det. Jag har gilla dendär låten i nån månad redan och tänk att hon är finlandssvensk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är mycket duktigt jo! :) Vem vet vad hon kommer ännu? :)

      Radera