söndag, december 27, 2009

Äntligen lite vardag!

Har inte gjort annat än festat och ätit gott i dagarna tre nu och det börjar smaka trä. Har fått för mycket av det goda helt enkelt. Idag ska jag dock ännu på ett stycke 30-års kalas men där serveras inte julmat enligt den information jag fick vid den senaste "briefingen".

Jag slog upp mina ögon kl.12:30, det var skönt, har sovit typ 12 timmar! :)

Idag blir det pizza verkar det som, nya skidor och 30-års-kalas, i den ordningen.

Hej , förresten! Tomten kom ju med en ny kamera till lilla mig! Tomten hade fått lite assistens av favoriten anar jag. ;)
Den tar helt fantastiskt bra bilder! Jag gick från 5 Mpixels till 12.1 Mpixels på några sekunder, man får ju en chock! Den är skarp och fångar färger och ljus helt otroligt! Jag är så lycklig! Jag ska lägga upp några bilder senare så ni får se med egna ögon. Ni kan säkert gissa vad jag gjort hela helgen? Mhm, sprungit och knäppt bilder på allt och alla! :)

Ciao!

5 kommentarer:

  1. Wow, vilken kamera. Nu är jag faktiskt rätt avis...Skulle själv behöva en ny kamera. Ser fram emot att få se bilder :)

    SvaraRadera
  2. Fin julklapp. Ja, det är nog dags att uppdatera sig på kamerafronten tyvärr kom tomten inte med någon kamera åt mig.

    SvaraRadera
  3. Vad bra om de gillas och kommer till nytta!:)
    Vad smart att leta efter sånt på rean, det är ju faktiskt inte bara kläder som är nedsatt...

    SvaraRadera
  4. Vi har också just skaffat ny kamera, jag har inte hunnit pröva den ännu, men jag hoppas på att få se en ordentlig förbättring från den gamla.

    Din är verkligen supersnygg!

    SvaraRadera
  5. Jenny: Ja, jag är nog lite stolt över kameran och favoriten som hade så bra öga! :)

    Cecilia: Tack! Kanske kamerorna tog slut mitt i allt? Kanske du är först på listan nästa år? ;)

    Linda: Ja, nya skidor blev det! :)

    Jill: Grattis till ny kamera till er då också! :D

    SvaraRadera