tisdag, december 08, 2009

Extrem spänning

Vaknade i morse med axlar så spända att om man gjort trådar av dom skulle man kunnat spela vacker violinmusik med dom! Fick en spruta kortison i min högra axel. Den här värken, den riktigt svider ända in i öronen. Jag har en känsla av att om man bara träffade rätt ställe med en nål så skulle muskelna slappna av helt och värken skulle försvinna! Åååh, va det skulle va skönt! Jag blir rent ut sagt galen med min nacke! Den klarar inte av någonting!
Nåväl, min flunssa verkar faktiskt vara över nu så bortsett från idag, är det bara att köra igång med träningen så ska väl axlarna börja må bättre de med!

Kan inte nån komma och trycka nålar i mina axlar nu va?

4 kommentarer:

  1. Grattis till att flunssan är över! Hoppas dina axlar känns bättre i morgon.

    SvaraRadera
  2. Jenny: Tack! Det är faktiskt skönt! Axlarna är nog spända ännu, men med 3.2g Ibuprofen per dag i kroppen så är man ganska bedövad i alla fall. Ska dock försöka hålla "bedövningsfasen" så kort som möjligt. :)

    SvaraRadera
  3. Ajdå, kanske du borde gå till en massör. Ser inte annars ut som att vår snödans biter på vädret :)

    SvaraRadera
  4. Jenny: Ja, jag ska till massören imorgn faktiskt! :)
    Den här snösituationen ser verkligen oroväckande ut. Botniavasan går av stapeln om nio veckor!!!

    SvaraRadera