lördag, december 19, 2009

Jullov

Jag har jullov! Ja, det har jag! Hela julveckan lång!
Idag blir det julstädning för 70 % av slanten och för den resterande blir det mat och eventuellt någon förfriskning tillsammans med Kaaja och vänner! Kaaja har hittat hem till österbotten från kungariket på andra sidan bottenhavet och då vill man ju gärna träffas och umgås lite grann!

Jag har ju inte köpt några julklappar ännu. Tycker det är lite spännande, "kommer jag att hitta det jag tänkt mig?", "Vet jag ens vad jag ska köpa?", "Tänk om banken kraschar och jag inte får ut några pengar?", mycket (litet som stort) kan gå snett och få katastrofala påföljder då man är ute så sent som jag är. Men spännande är det.

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Blir kul att ses ikväll. Jag har inte heller köpt några julklappar ännu. Jag fixar det nästa vecka. Spännande.

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt med jullov! Du ska njuta medan vi andra sitter på jobb :)

    SvaraRadera
  3. Kaaja: Ja tack, det var kul att träffas! Få se hur det går med klapparna!

    Jill: Ja det ska jag, bara jag blir en människa snart igen. ;)

    SvaraRadera