onsdag, december 16, 2009

Mina damer och herrar

VI HAR SNÖ! :)

Det började snöa igår kväll och snöade genom hela natten! Säkert 30 cm snö kom det ner! Nu är det så vackert och mysigt att man skulle vilja gråta lite!

Jag försökte desperat ta bilder av min omgivande miljö därute, men eftersom jag är här inne och solen gått ner för länge sedan så lyckas jag inte få några tillräckligt beskrivande fotografier på spektaklet.

Men jag är lycklig. Badminton om en timme ungefär!

Ha det gött så länge!

5 kommentarer:

  1. Ja visst är det fint med snö! Man blir så mycket gladare :)

    SvaraRadera
  2. ...nu tar vi skidorna fram...

    Bara det inte skulle vara så förbannat kallt!

    SvaraRadera
  3. Jill: Sååå mycket gladare! :D

    Cecilia: Ja, eller jag måste faktiskt köpa skidorna först före jag kan ta fram dom! ;) Kylan gör inget! ännu... ;)

    SvaraRadera
  4. Att de e vackert! Men undrar hur det känns att sticka ut näsan då det är -18 grader i dag :) Ser ut som att vi får en vit jul, härligt!

    SvaraRadera
  5. Jenny: Ja visst? Int va de så farligt! på med lite klädlager bara så går det nog bra! :)
    Vit jul är jättekul! X)

    SvaraRadera