lördag, december 12, 2009

Badminton och "It"

Ljuset slocknade för mig kring 20:30 igår och har alltså via Aftonbladet fått läsa att Erik är Idol 2009. Var det månne bra show?

Även om jag somnade tidigt har jag inte sovit så bra, eller jo enda fram till 03:00 därefter har jag vaknat av och an. Ett tag stod Stephen King´s "It" vid andra sidan av sängen, det var inte roligt. Jag tänkte lägga upp en bild på clown-jäveln men han är otroligt obehaglig att jag inte vill påminnas om honom varje gång jag kollar bloggen. För er som är nyfikna är det bara att googla "Stephen King´s It" så dyker det upp bilder redan på första sidan... huj...

Ok, så jag ska på Badminton idag efter en tre veckors paus. :) Kul, men det kommer nog inte att gå så bra dock, fast man måste ju börja någonstans.

Ha det!

3 kommentarer:

  1. Jenny: Ja tack! Det var riktigt kul och det gick inte så himla dåligt heller! :)

    SvaraRadera
  2. Jenny: Ja tack! Det var riktigt kul och det gick inte så himla dåligt heller! :)

    SvaraRadera