torsdag, december 17, 2009

Tre (+3) små grisar

Ikväll får jag träffa några av mina absoluta favoritgrisar. Jag säger grisar så här i juletid, det har inget med deras utseende eller hygien att göra! ;)
Nedan har vi två av dom!


Gatubelysningen var just ur funktion. Det är häftiga grejor då solen gått ner under den absolut mörkaste tiden på året och inget annat som lyser upp än bilarnas lyktor och ljuset från olika fönster. Skulle inte vilja vara fotgängare just då...inte i vår hemstad i alla fall.

Sista dagen på jobbet före julen imorgon. :)

Ha det fint"

2 kommentarer:

  1. Vem e den där tredje grisen??

    SvaraRadera
  2. Heheh, det börjar bli ett tag sedan så jag är inte riktigt säker längre, men jag tror den tredje grisen var en nästan (i somras) nyfödd liten baby som jag inte hade något foto på. :)

    SvaraRadera