måndag, december 21, 2009

Morning

Jag har haft en hemsk huvudvärk hela natten, det kan förstöra vilken sömn som helst. Nu verkar det dock vara på övergång och bra så, för jag har multum att göra!

Jag ska inleda denna vackra vita midvintersolståndsdag med att löpa en 7-8 km länk. Sedan blir det lite småhandlas på staden innan jag drar i väg för att hälsa på Susanna och hennes tre fina barn. Ännu på kvällen blir den ytterligare en träffis med min goda vän Åsa! Henne har jag inte sett på, ja uurlänge, så det är så dags nu! :)

Favoriten lekte skogshuggare igår och hämtade hem den absolut största granen jag sett i verkligheten hemma hos någon. Jag måste gå och köpa ytterligare en ljusserie för att det ska finnas ljus på mera än en fläck på granens mittpunkt! ;) Jag lägger upp bilde sedan då den är pyntad!

Det är fortfarande skymt där ute! Klockan är 9:45! Det är mörka tider vi lever i nu, tur för oss att himlen öppnade sig och välsignande marken med vacker snö!

Ja, vi återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar