söndag, september 12, 2010

Att jag har städat

Avnjöt ett stycke frukost, kastade några ögonlock på les blogs och sedan har jag städat fram tills nu! Ett rent hem är ett lyckligt hem!

Om en timma blir det Birmingham-Liverpool! Jag har nära och kära där på plats så det gäller att hålla ett öga uppe ifall man skulle pejla in deras nunor på tv-rutan.

Och, jag måste få köra den här visan igen:
Vet ni vad det är för vecka imorgon? Det är första träningsveckan i 26 veckors programmet inför Rom Marathon 2011! :D

Nu bjuder jag på en grym låt!
Ställ dig färdigt och stå på golvet,
under låtens 40 första sekunder kan du
skaka av dig lite grann och förbered dig mentalt
på vad som komma skall ...och...
HEAD-BANGA sedan och hoppa omkring som om det vore sista dagen!


Mår ni inte toppen just nu?
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Det verkar i alla fall som om du skulle må ganska toppen :) Lycka till med första veckan i programmet, spännande tider.

    SvaraRadera
  2. Jill: Ja, tack! Jag mår utmärkt! :D

    SvaraRadera