måndag, september 20, 2010

Jah...

...så hade vi måndag då. Fick cykla till jobbet eftersom lilla bilen inte mår riktigt bra. Det var dimma så in i norden, fuktigt och kallt. Riktigt måndagsväder.

Jobbade lite längre idag så jag var rätt så trött då jag kom hem. Mot eftermiddagen var vädret helt klart bland de vackrare och tanken var att jag skulle ta en lite kvällprommis, men nu blev det en massa hemsysslor istället. Tvätta, multum med kläder och steka något modifierade Colting-våfflor.

Jag väntar med spänning på hur fotona från i lördags blev. Men det tar väl en stund att fixa till dom kanske...Kul var det i alla fall! Några bilder lyckades jag få in på min egen kamera också!
Jag hade faktiskt min egen stylist-poserings-rådgivare.

Kolla bara, hon kom till platsen (sist av alla) med en hamburgare och läsk...till sig själv...
Blixt-dämpningsdraperier....
Blixtinstallation.
Allright, då kör vi!
Okej Liza *mums, mums*, såhär gör du: Hoppa lite lätt, förstår du? Skutta liksom och håll hakan uppåt...
Vah? Vadå hoppa? Nej.
Vad tror ni? Blev det till något?
Återstår att se.

6 kommentarer:

  1. :D :D lite måst man bjuda på säg

    SvaraRadera
  2. Linda: Ja om det är nåt man ska bjuda på så är det säg. :P

    SvaraRadera
  3. Jag väntar också med spänning på bilderna! :)

    SvaraRadera
  4. Klart det blir till nåt! Du är ju så fotogenisk Liza! :)
    Du lägger väl upp bilderna på bloggen sen?!

    SvaraRadera
  5. Cecilia & Jenny: Tack! Visst lägger jag upp dem. Förmodligen ikväll. :)

    SvaraRadera