lördag, september 18, 2010

Lördagssysslor

Först och främst hoppas jag det går bra för alla på Botnialöpet idag! Vet inte vad det var för väder klockan 10 idag då starten gick men just nu är det strålande höstväder men solsken och 12 grader på värmen! Heidi är en av de som springer/sprang idag!

Själv har jag fått äran att modella som löpare idag! Min väns sambo gillar att fotografera och har klickat ihop massvis med fina supercoola bilder. Kolla in dom här! Mina favoritbilder finns under rubrikerna Strobing och Sports!

Imorgon har jag "långlänk" framför mig. "Långlänk" därför att de inte är så värst långa såhär i början av programmet. Morgondagens länk går alltså loss på 8 km!

Vad sysslar ni med i helgen?

1 kommentar:

  1. Tack för omnämningen ;) Det var superhärligt väder också i Vörå. Lite blött och halt på marken bara annars var det toppen höstväder!

    SvaraRadera