torsdag, september 30, 2010

Trevlig, trevligt!

Just nu hoppas jag faktiskt att ingen dök upp till O'Malleys klockan 18. Vi (jag, Jill och Linda) sågs nämligen redan utanför och bestämde oss för att gå till Amarillo på lite efterätt och först i Amarillo slog det mig att jag inte ens kollade in i O'Malleys ifall att någon bloggträffsintresserad skulle varit där...
Inte blev väl någon lämnad kvar?

Jag är i alla fall jätteglad att vi träffades! Vilka fina tjejer! :D
Linda visste jag ju från förut men nog är det trevligt att träffas ändå nog!

Linda
Jill
Jag

Mera sådant! :)

Ha det fint!

3 kommentarer:

  1. Om jag skulle ha varit i Vasa skulle jag ha suttit och väntat på er på malleys! ;)
    Va roligt med bloggträff! jag vill också på en sån.. ska vi ta en på Åland nästa gång? Ja ja! :D

    SvaraRadera
  2. Tack själv, det var jätte kul!:)

    SvaraRadera
  3. Jenny: Javisst var det skoj! Det skulle onekligen vara roligt att träffa dig (och de dina) igen! Det är på tok för länge sedan! Kramis!

    Linda: :)

    SvaraRadera