onsdag, september 08, 2010

Hej, vet ni vad...

...jag gjorde igår istället för att gå på vattenjumppa? Jo, jag sov! Sov hela kvällen, bara för att vakna med den värsta axelvärken sedan mina karateföreningsdagar (då jag hade en inflammerad axel/arm)!

Det värkte så jag inte fick sovit. Den hade värkt hela dagen lång och jag hade vid det här laget tryckt i mig 6 st Ibumetin 400 mg. Jag fick lite seriös axelmassage, smetade på Ice Power och tog ytterligare 2 st värktabletter. (Läkaren har sagt att man får ta högst 8 per dag då det är riktigt sjukt...) sedan däckade jag.
Det värker nog ännu också men det är en sån där molande värk, uthärdlig värk.

Anywho, det var dags för ett pass Badminton idag i alla fall! Lääängesen sist. Jag vann! Yes, yes I did!

Vad har ni sysslat med?

5 kommentarer:

  1. åå va skönt! att sova..

    ..men inte skönt med axeln. :( Hoppas det är bättre nu iaf!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med axeln! Hoppas det lättar.

    SvaraRadera
  3. Klarade du av att spela badminton även om du hade ont i axeln? Strongt av dig att dessutom vinna :)

    SvaraRadera
  4. jäkla axel som strular till det !:) här blev det några banvarv på en tom sportplan:)

    SvaraRadera
  5. JennyH: Jaaaa, det är såå skönt att sova! Specieltt då man kör såna där klockan runt och ltie till! ;)

    Snowie: Det gör det väl, tids nog. :)

    Jenny: Ja, det gjorde jag. Värken kommer från en dålig arbetsställning och monotona rörelser vid datorn och en seriöst dålig hållning ;) Badmintonen till och underlättade värken, satte igång blodcirkulationen liksom. :)

    Cecilia: Eller hur? :/ Kul med banvarv, borde ta några sådana medan det ännu går innan snön kommer! :)

    SvaraRadera