måndag, juli 13, 2009

13km terräng

Japps, det var löpdags idag efter en dags vila och festande! 13km blev det på "spån"banan (den e inte så spånig) i skogen och det var rätt så trevligt faktiskt! Det är skuggigt och svalt fast solen skiner där ute och så går det bra att ta bilen dit, fylld med vatten och stuff som kan tänkas nödvändigt under ett längre lopp! Banan är 2630 m så det är ju ganska passligt avstånd om man vill dricka nåt mellan varven!

Jag hade ju faktiskt tänkt mej 15km på den här banan idag men jag fick sån huvudvärk och värk i smalbenet igen så jag valde att att inte utmana ödet desto mera denna gång! Det är nog bestämt allt festande i lördags som stört vätskebalansen i kroppen...men, jag kommer igen! :)

Imorgon ser det ut som om jag får fara iväg till vår (morföräldrarnas, som morbror uppehåller) villa och där jag jag stanna en natt, med mamsen! Det blir skoj; sol (hoppas jag), bad, mat, bastu och lite spelas av något slag! :)




Ha det gott! :)

2 kommentarer:

  1. Ha så kul på villan! Njut lite för mig också som måste sitta inne i ett kontor och längta ut :)

    SvaraRadera
  2. haha, monster! Tror jag aldrig sovit så länge i mitt liv :)

    SvaraRadera