onsdag, juli 01, 2009

Allright!

Det blev endast 7 km löpning igår, eller det låg nog mera åt jogg-hållet faktiskt, men 7km blev det i alla fall i hettan trots att det blåste ganska ivrigt... Jag blir inte van vid den här värmen helt enkelt...Oh, well.

Idag har jag varit på en kort liten road-trip till Bergö med Syster-yster och mamsen! Min moster är begravd på den fina lilla ön och vi brukar åka dit två gånger om året, på julen med ljus och på sommaren med blommor!
Nedan har vi lite fina naturbilder från färden...

Följt av några, fortfarande fina, men inte så "naturiga" bilder från färden... :)
Mor och dotter månne?
Mamsi gräver och har sig i jorden så att det blir fint!
Och stora syster-yster tittar noggrant på så hon lär sig...

Strax ska jag gå till torget och äta lita glass tillsammans med Åsa-vännen, sedan ikväll (eller imorgon kväll) blir det en "sen-kvälls-länk". Tror det blir skönare att springa av sig lite då det är svalare och skuggigare!
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Tack! Är nog lite nervös faktiskt...men jag ger det jag har, mer kan man inte begära! Eller hur?

    SvaraRadera
  2. ge bara, ge bara!:) Kanske du ha komi i mål redan

    SvaraRadera