fredag, juli 17, 2009

I´m on vacation...

Det blev ingen löpning idag och det blir nog ingen imorgon heller, allra minst på söndag! Jag vill helt enkelt inte! Jag tänkte på det, att "det känns bättre efteråt" och allt det där, men det tog så hårt emot att jag vill nog helt enkelt inte ut och springa nu.
Däremot ska jag träffa vänner och det blir säkert smuttat på ett och annat men det får vara så och jag tar ingen stress över det. Tror jag är lite deprimerad över att semestern tar slut och att den gått så fort...så, nu tar jag ut allt jag får ur dessa tre sista dagar!
Om jag kommer ihåg att ta kameran med (och att använda den) så kanske det dyker upp en bild eller två här på bloggen, men nu checkar jag ut för helgen!

P.S. det blev ingen häcklippning heller, utan det blev kaffe och bullar hos syster-yster! Jag känner mej sååå duktigt... XD

Ha en riktigt skön helg nu!

Ciao!

5 kommentarer:

  1. Tack för det, kära du! Det behövde jag!

    SvaraRadera
  2. Tycker absolut du gör rätt i att njuta fullt ut av de sista semesterdagarna!

    Förresten - vad är det för marathon du siktar på?

    SvaraRadera
  3. Tack! :)
    Det är Helsinki City Marathon 15.8! Det börjar bli riktigt spännande!

    SvaraRadera
  4. Aha, skoj. Lycka till med alla förberedelser!

    SvaraRadera