onsdag, juli 22, 2009

Shjopping

Jobbade fort idag så att jag skulle hinna fara hem 15:30,
så att jag kunde fara iväg på min 5km löprunda 15:50,
så att jag skulle hinna med lite styrketräning 16:25,
så att jag skulle hinna strecha & duscha 16:50,
så att jag skulle hinna äta lite 17:10,
så att jag kunde klä mej och stuff för att vara ute vid vägen 17:35 då syster-yster hämtade mej och vi for in till stan på lite shopping!
Jeans, leggings, klänning-ish and some underwear! Men jag hittade INGA sport-BH:n på H&M! Var e dom?

Löpningen gick skapligt, det strålar fortfarande i benet, men jag avvaktar...för övrigt var det ok! Intervaller imorgon! Tyckte ju inte att det var så kul senast, men ser nog fram emot det lite så vi får se hur det känns imorgon då!

Ja, god natt då!

1 kommentar:

  1. nää nå, int har vi ju bestämt nånting. Men Sverige har varit ett alternativ i planeringen:) Och nog blir det ju säkert för något år framåt i.s.f.
    Sport-BHna finns vid resten av sportkläderna, på högra sidan om omklädningsrummen alltså. Och ställningen längst mot ytterdörren (till torget). Men jag tycker dom alltid har väldigt några. De är väl populära och tar fort slut...

    SvaraRadera