torsdag, juli 09, 2009

Långlänk och grillning

Testade de nya skorna i tisdags och jag måste säga att det var en fin upplevelse! Jag är väldigt glad att jag köpte dom! Först och främst satt dom så himla bra på foten, det var som att springa på moln, jag märkte inte av skorna överhuvudtaget, om ni förstår hur jag menar? För det andra var dom ju så lätta och har en fin rullning så man kommer iväg riktigt ordentligt! Det var verkligen najs! :)
Träningen i tisdags var lätt och okomplicerad, eftersom jag hade de nya skorna på mej:
- 2km uppvärmning
- 10x100m koordinationslopp
- 2km nedvarvning

Idag ska jag på en lugn långlänk 15-20km beroende på vad jag hittar för passliga rutter. Den här värken i högra smalbens muskeln har inte gett efter i den takt jag gärna sett den göra, men jag kan inte sitta och vänta på att den ska bli 100% värkfri för då får jag nog vänta länge! Oftast brukar det hjälpa med att man helt enkelt tränar, så vi får se vad den säger efter dagen löprunda...

Efter långlänken blir det att grilla mat med favoriten hos hans föräldrar! Börjar bli ett tag sedan man fick sommar-grillad mat så det ser jag verkligen fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar