tisdag, oktober 20, 2009

Besiktning

Bilen besiktades idag! Mamma var vänlig nog att åka och besikta den så jag inte behövde göra det mitt under arbetsdagen...
Ser ut som om jag får (tur-i-oturen) ta upp transportlöpningen igen efter att ha fallit av spåret ett tag... :)

Bromsvätskan rinner nämligen ut från nåt trasigt bromsrör eller dylikt på lilla pärlan. Farbror besiktningsmannen sade att mamsen fick nog köra bilen, bara hon körde den raka vägen till en reparatiosnverkstad. Vilket hon gjorde, väldigt försiktigt! Tur för henne att syster-yster var i farten och kunde hämta henne, hon (mamma) hade ju lämnat bilen vid mitt jobb under tiden hon skulle besikta min bil...

Här har vi dom, radarparet, mamsi & syster-yster

Sååå, nu blir man lite miljövänligare igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar