lördag, oktober 10, 2009

Har inget att göra ännu heller...

Så jag gör en sån här:
1. Hur gammal är du om fem år? Lite äldre än jag tror att jag skulle vilja vara då...
2. Vem var den sista du träffade? Kassatanten på Alko
3. Hur lång är du? 162cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Slumdog millionare, kanske?
5. Vem ringde du senast? En kollega
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Var det du som skrev på min blogg...bla bla bla" till Heidi
7. Vad är dagens planer? Städa, städa så in i norden!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, sms:a kanske...
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Min pappa har gick bort för snart 10år sedan, men mamma har hittat en vän.
10. När såg du senast din mamma? Tror det börjar bli snart 2 veckor sedan...oj oj oj...
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 07:00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, eller alltså en borttappad katt? Nej. Definiera "hittat".
14. Vilken är din favoritplats? Soffan
15. Vilken plats föredrar du minst? Varsomhelst där det finns spindlar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte, alls...
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret, det gör det ännu...
18. Vem fick dig att skratta senast? Öhhh, minns inte... inte för att det var längesen, jag bara minns inte.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, ja det är jag.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Samma som Kaaja "En stationär bärbar".
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med linne, känns bäst så...
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra stycken, två till mej och två till favoriten.
23. Hur många landskap har du bott i? Två.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Neeeej, aaaaldrig.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, svarta strumpor.
26. Är du social? Medelsocial kan jag väl säga utan att ljuga, favoriten tycker nämligen att jag är väldigt asocial.
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys vanilj.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala skulder, köpa ett hus, strö ut några slantar i en butik eller annan.
29. Tycker du om kinamat? För mycker kolhydrater.
30. Tycker du om kaffe? Ja det gör jag.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Beror på vartåt sängen är vänd, rummets position i huset och väderstrecken.
33. Kan du spela poker? Jag kan lite regler.
34. Tycker du om att mysa? Aijaa tycker jag om det.
35. Är du en beroendemänniska? Inte längre, men lite neurotisk.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo, jag tror det.
37. Vill du ha barn? Ja, men det verkar bli en utdragen process innan det verkställs.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, som tur är.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, definitivt havet.
.41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och grejer hit hem.
42. Äger du dyra smycken? Dyrt är relativt, men jag tror att jag gör det.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, och det skulle man väl inte plita ner här ändå?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Bacon och grynost.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det finns många, t.ex. mina flickor är sjukt roliga. Favoriten har sina stunder han med...
46. Välj ett ärr på din kropp? På mitt knä, från då jag slängde mej i "mål" och rev upp hela knäet under en brännbollsmatch i lågstadiet.
47. Vad har du för ringsignal? "För en handfull mer" Ennio Morricone.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nåt finns väl, dopklänningen typ...
49. Flirtar du mycket? Tror inte det, kanske lite...definiera flirt!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I "mellanrummet" i vår lägenhet.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, har aldrig gjort det, skulle gärna lära mej dock!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Bok som jag läst ut, "I djävulen sällskap".
54. Läser du dagstidningen? Ja, varje dag.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej, hur skulle det går till?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Groove FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "God morgon, är på lenkki!"
59. När var du i kyrkan senast? I somras, på ett bröllop.
60. Har du läst allt detta? Grattis! Du har lika tråkigt som jag! :)

5 kommentarer:

  1. Det är skönt att ha tråkigt ibland. Och vettu, jag brukar faktiskt dansa i bilen ibland, men så är jag ju lite knasig också :)

    SvaraRadera
  2. Jill: Men hur gör man då? Då man dansar i bilen...man måste väl ha typ en Van för att det ska funka...
    eller räknas huvud-nickningar som dans?

    SvaraRadera
  3. Sittande går nog bra, man bara trampar med fötterna i takt med musiken, och rör extra mycket på överkroppen. En gång jag och min bror gjorde det trodde personerna i bilen bakom att vi slogdes... :)

    SvaraRadera
  4. Rolig läsning :) Tack för det!

    SvaraRadera