måndag, oktober 26, 2009

Dolce vs. Burberry

Mmm, min favorit gav mej en flaska Dolce & Gabbana som gåva med anledning av min Hanken-examen för lite över ett år sedan... visst e han mysig? :)
Sade till honom för typ tre månadader sedan att "Dolce håller på att ta slut...ifall att du undrar?"

Sade till honom för en månad sedan "Dolce är slut...ifall att det intresserar?"

...jag har ALLTID varit dålig då sånt där...linda folk runt fingret and such...

Men han har nog sina stunder ändå den där favoriten, det finns tunga skäl till att jag kallar honom för just det...
Trots att hans IQ trillar ner till noll då och då... :)

Idag köpte jag alltså själv en flaska Burberry Brit till mig själv!
Mmm så gott det doftar!

4 kommentarer:

  1. Du verkar ha samma parfymsmak som mig. Vilken D&G-parfym hade du?

    Burberry har otroligt härliga dofter.. speciellt Brit och London gillar jag.

    SvaraRadera
  2. Jenny: Det var "The One". Jag använde också London men sedan under en paus från densamma så märkte jag att en på jobbet har den där samma och nu känns det inte som min doft längre...men Brit är riktigt mysigt! :)

    SvaraRadera
  3. Oj den parfymen doftar underbart! Vad var favoritens kommentar då du tog saken i egna händer?

    SvaraRadera
  4. Jenny: Typ "Oooj va du är duktigt!" //Men han sade det utan att vara ironisk dock, för han kommer inte ihåg att jag påpekat att Dolcen var slut...// ;)

    SvaraRadera