lördag, oktober 24, 2009

Chockbeskedet som knäcker Eliz...Victoria


Satt och bläddrade i Veckans Nu! och där bland det vanliga skvallret om allt och alla fanns Victoria och David, och det sorgliga beskedet om att hon är för smal för att få barn. Då jag läste vidare "makarna Beckham som sedan tidigare har Brooklyn 10, Romer 6, och Cruz 4..." Hoppsan hoppsan hoppsan! Brooklyn 10? TRYCKFEL! Victoria hade inte barn medan hon va i Spice Girls! Och dom var ju "da shit" då jag var 15... och det var ju vaddå, 5 år sedan? Max 7...
hur
gammal är jag nu igen? F*n! Jag är ju 27! Va tusan hände? Vart for 19-26? Jag fyllde ju just 18... What? Snälla nån, lugna ner mej va? Livet börjar ju vid 50, sa nån till Oprah då hon fyllde 50...

By the way...Kolla va nära jag är att tända en faktiskt brasa i vår spis! Jag har ved! :D

Nedan, vår spis/kakelugn/"vad man nu kallar det"...
Mys på er!

4 kommentarer:

  1. Mysigt med eld i kakelugnen, fantastiskt. Och förresten så har jag hört att livet börjar kring den tid då man fyller 28 år, så det så!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Sussu: Jasså, det har du hört? Nåmen då så, nu kan jag sova igen! ;)
    Fick int eld i spisen igår! Ska försöka på nytt idag! :) Håll tummen!

    SvaraRadera
  3. Jo nog är det ju så man själv funderat vart några år försvunnit. Spec i år tycker jag att det har kännts märkbart av att man har blivit "äldre" och kanske också ser och beter sig lite äldre fast man nu själv inte märker av det , eller så kan det ju hända att man försöker förtränga det och lever på som man sko vara 20 ännu.
    Ex har jag den senaste tiden stiftat bekantskap med en massa så kallade 40 taggare ( på ibland lite knasiga sätt) och äldre, och det skrämmande är att man verkar har nog en massa saker att prata om. Vad har hänt liksom :)? när fick man så mycket gemensamt att diskutera med 40 åringar om?

    Riktigt mysigt med kakelugn!

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Ja visst är det märkligt? Att åren bara försvinner menar jag. Ibland får jag panik då jag börjar tänka på det för mycket! Så det är väl klokast att låte bli! ;)
    Host host! De luktar rök så in i tusan här! Men jag tror att vi har eld gott folk! :)

    SvaraRadera