onsdag, oktober 21, 2009

Transportlöpning

Ja, klockan 06:35 drog jag på mina Asics Trainers och tillhörande mundering, 06:40 startade jag klockan och 27 minuter senar var jag framme på jobbet. Vilken start på dagen!

Jobbade flitigt flitigt hela dagen lång, 15:55 droga jag på Trainers + mundering och 16:00 starde jag klockan igen, 27.30 minuter senare var jag hemma igen! Vilket avslut på arbetsdagen!

Sedan bar det raka vägen (i härliga träninsgkläder) iväg för att hämta bilen som blivit tillfixad från sin lilla bromsvätske-incident...

Nu är jag trött, trött så in i norden...kan bra hända att jag går och sover lite tidigare idag.

*avbrott pga, allt för säkert dataskydddsprogram*

22.10.2009: Ja, då jag skulle öppna en ny flik i IE för att söka fram en if-sats som jag tänkte vara ritktigt fyndig med och imponera med mina ingenjörskunskaper igår, så så kom det bara felmeddelande och IE stängdes, hela tiden!! Så gårdagens inlägg kommer in idag istället!

Vi återkommer! Ha en bra dag!

5 kommentarer:

  1. Duktig Liza, fint kämpat med transportlöpningen. Till en annan sak...är du annars nöjd med Kinsei skorna du köpte. Har kollat in dem lite och funderar på ett par.

    SvaraRadera
  2. Jenny: Tack! :) och nej det är jag inte. Främst för att det visade (allt för sent) sig att de är för stora och så är de faktiskt tunga 345g. Vet ju inte va du har för skor just nu, men i jämföresle med Ascis trainer 216g (som jag nu springer med) så är det avsevärd skillnad! Du springer ju rätt så mycket har jag förstått, så kanske du inte behöver en fullt så dämpande sko som Kinsei, det behövde nog inte jag heller (trodde bara att jag gjorde det)! Löpsteget blir aldrig bättre, i verkligeheten, om man hela tiden springer med en krafitigt dämpande sko. :) Hoppas jag inte råddade till det allt för mycket nu! Lycka till med skoköpet! :)

    SvaraRadera
  3. Va du är duktig!
    I dag påträffade jag en sk transportskidare ( vi tilhör samma förening och är därför bekanta så av den kunde jag dra slutsatsen att han rullsikidar till och från jobbet). Jag hade inte tänkt på att man även kan använda skidor för att transportera till och från jobbet.

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Tackar och bockar! :) Ja skida till jobbet skulle ju vara riktigt kul! Kanske, kanske... ;)

    SvaraRadera
  5. Tack för infon. De är ju rätt dyra så jag vill helst inte köpa dem och inse att de inte var bra. Köpte ett par nya adidas supernova för ca två månader sen. Skon är det inget fel på, men de är också för stora. Svårt tydligen att få rätt storlek på skorna. Kanske kunde Asics trainer vara något, skall söka vidare i skodjungeln :)

    SvaraRadera