fredag, oktober 09, 2009

Sista dagen på inköpsreskontra

Det var som sagt sista dagen med nuvarande arbetet idag då, det gick fort och det var mycket att göra. Vi kramades och jag tackade för de gånga åren, god kamratskap och fina erfarenheter. Kvinnorna på bokföringen kommer alltid ha en plats i mitt hjärta! :)

Vi fick gott idag också, då hon som jag ska tura fr.o.m. måndag for iväg på mamma ledigt, i form av dajmtårta, cheescake och Fanipala :) nu har man gottat så det både räcker och blir över

Kvällens meny består av revbensspjäll och ett glas vin. Ska försöka hålla mej vaken genom Idol men det finns nog en god chans att jag somnar.

Jag har pre-städat här igen. Jag försökte frenetiskt hitta mitt inlägg där jag redogjort för pre-städning, men icke! Pre-städning är alltså precis som det låter, "för-städning" en mindre förbereldese (plocka bort, sortera, osv) inför den verkliga städningen som hoppeligen äger rum imorgon!

...Åååh, tänk om man vore på Kretas kust, +27C och man hade en sån här framför sig?
Vem kommer med? :)

6 kommentarer:

  1. Jag jag jag jag jag! Bara jag inte måste behöver dricka öl. Ha ett mysigt veckoslut och lycka till på måndag :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Låter som en mycket bra dag. Fortsatt trevlig kväll.

    SvaraRadera
  3. Ok, då drar vi iväg! Du får dricka preciiis vad du vill, det är loma! :D
    Ha ett mysigt veckoslut du med! :)

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Ja, tack det var en bra dag! Trevlig helg till dej med! :)

    SvaraRadera
  5. Jag är egentligen med på egentligen var som helst där det är varmt, soligt och man får dricka t.ex. öl.

    SvaraRadera
  6. Kaaja: Låter som en sund inställning det där! :) Jag bjuder på första ölen!

    SvaraRadera