måndag, oktober 26, 2009

Måndagsfeelis...NOT!

Jag somnade ju såklart 17:30 igår kväll med anledning av den tidiga väckningen! Sedan väcktes jag brutalt av ett telefonsamtal kring 19 och sedan fortsatte jag att försöka somna igen för att dras tillbaka till verkligheten av ytterligare ett telefonsamtal. Nåväl, jag somnade trots det före klockan 20 så jag har nog fått min andel sömn under natten! :)

Jag fick faktiskt eld i spisen igår och idag! Kollla bara va mysigt det är!
Och Jenny, alla vägar och ventiler var nog öppna men veden är nog inte helt torr och jag tror det är det som får det att lukta så rök, för det är inte rökigt här del bara luktar aaaningen mer rök än vad man kanske sku vilja att det gör...
Men, efter en stund har man vant sig! ;)

Jag har faktiskt inte den där vanliga måndagskänslan...kanske för att det är ovanligt mycket program på gång denna vecka. Med start imorgon då ska jag få träffa Heidi och lilla Lusen! Två av mina absoluta favoriter på detta klot! :)

Ha det så länge!

1 kommentar:

  1. Så mysigt ni har det. Önskar jag hade en öppen spis...

    SvaraRadera