lördag, oktober 03, 2009

Tähkä, transportlöpning och Badminton!

Jag var ju som sagt på en Lauri Tähkä keikka (gig) igår kväll och det var jättekul! Dom spelade bra och det var riktigt bra feelis och så är han ju, Lauri, nog väldigt charmig och trevlig att titta på! :)

Här är några bilder...
Lauri...

Lauri...

Lauri...

Crowd (my girls)...


Crowd + Lauri + band...


Crowd + Lauri + band...


Lauri + band...

Kvällens utrustning...

Det belv förresten, transportlöpning helt i enlighet med planen i torsdags och det var riktigt skönt att starta dagen med en lite löprunda i lätta minusgrader :)
Imorgon blir det badminton med Sussu!
Nu ska jag återgå till återhämtningen... ;)

Ha det gött!

7 kommentarer:

  1. Oj, vad fin du e Liza!
    -Heidi

    SvaraRadera
  2. Heidi: Tack vännen, det var snällt! :)

    SvaraRadera
  3. Undrar om det är dendär klänningen jag pillade på vid HM? Snygg är den i alla fal.. Verkar som en hel skönt afton med Lauri och gänget.

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Ja, det kan bra hända för klänningen är från HM! :) Du har god smak märker jag! ;)
    Det var riktgit kul ja!

    SvaraRadera
  5. Vaaaah, det är samma klänning:). Jag köpte den dock inte...

    SvaraRadera
  6. Så tjusig du är Liza! Låter som att du har haft en fin helg :)

    SvaraRadera
  7. Jenny: Tack ska du ha! Du har väl inte haft så pjåkig helg du själv heller förmodar jag? :)

    SvaraRadera