fredag, oktober 01, 2010

Oprah och jag

Med risk för att blir ordentligt utskälld nu, men är det någon annan som tycker att Oprah är helt full av det? Ens lite?

Hann redan skriva en lång text med motiveringar och varför, men det lät bara som en massa gnäll så jag låter bli att publicera det. Vad jag ändå vill få fram är att jag nog tycker att hon gör mycket gott för världen och dess barn, men showen är helt åt skogen och hon tycks sällan låta oss glömma vem som betalat för kalaset.

Från en sak till en heeelt annan. En trevlig sak, positiv sak, en sak som har med löpning att göra, en sak som är relevant för denna blogg. Kolla vad som fanns i dagens Vasablad!

Så sent som igår satt jag under vår bloggträff och beklagade mig över att dessa inte vill hitta sin väg till Vasa. Och där var de följande morgon! Tänk så det kan bli ibland.

Nu har jag ju (såklart) inte råd att köpa härligheterna med en gång, så jag (är kanske lite väl cynisk nu) får hoppas att de flesta är som de flesta oftast är, skeptiska och negativt inställda och därmed blir efterfrågan inte är så stor och det finns några kvar då jag har råd...eller att tossorna blir positivt emottagna och att man beställer in mera på direkten!

Vad gör ni ikväll då?

6 kommentarer:

  1. Blev super glad när jag såg att skorna ska komma till Vasa jag också! :) Tyvärr har inte jag heller råd just nu,men jag har bestämt att skorna skall bli en present åt mig själv när jag får färdigt slutarbetet :)Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. vad har oprah gjort nu då som får dig att fundera över om hon e najs eller bajs?

    SvaraRadera
  3. Kanske någon köpman överhörde oss och bestämde sig för att skrida till verket. Eller så har du varit där och frågat efter dem så mycket att de beslöt sig för att skaffa dem ;)

    SvaraRadera
  4. Heidi: Vilken toppen present! :) Trevlig helg på dig med!

    Sussu: Hon hade en show om kidnappade barn, vilket det alltså inte är något fel med. Det är bara hennes och hennes kaveris (nån gubbe från Americas Most Wanted) sätt att bete sig och prata och bara vara helt sjuttons genomskinliga under showen som gör mig galen!
    Men annars är allt bra!

    Jill: Ja, så måste det vara! :)

    SvaraRadera
  5. jahaa, ok. I get you. En gång, jag tror det var i ett program om tsunamin, hade hon linser på som gjorde att hon såg tårögd ut genom hela programmet. Det var bajs tycker jag!

    SvaraRadera
  6. Vad kul att du är sugen på fivefingers! :) Till vintern är Flow Trek bra! Northsport får in dem om ett par veckor. Dock är de lite dyrare än andra modeller, men de håller värmen i vinter :)

    SvaraRadera