torsdag, oktober 14, 2010

Back once again!

Yeeeeeehaaaaw! I´m back!
Vindarna blåser åter en gång liv i löpandet! Var ute och sprang igår och om det inte varit för att jag ännu skulle till mamsen och byta däck på bilen hade jag säkert sprungit runt jorden! …nå, kanske inte men så kändes det i alla fall och det är det som är så himla roligt!

Känslan av att orka oavbrutet, att vilja fortsätta och den där söta vinnarkänslan! Woohooo!

Jag har inte orkat skriva om mina andningsbesvär här eftersom det inte är så speciellt kul eller intressant att varken skriva eller läsa om ett och samma problem om och om igen! Men det har alltså varit ett problem rätt så länge men nu och helt plötsligt är det puts väck! Åtminstone de här två senaste löprundorna! * tar i trä *

Den nyfunna löparglädjen till ära bjuder jag på Antiloop, Believe

2 kommentarer:

  1. Jes! Vad roligt att flytet är tillbaka! :)

    SvaraRadera
  2. Heidi: Ja visst är det det! :) Helt dunderkul! :D

    SvaraRadera