fredag, oktober 15, 2010

Jag hade...

...två stycken ärenden som jag ville ta upp här ännu ikväll, men jag har lyckats glömma det andra...

Det första var i alla fall att Botniavasan 2011 har öppnat! Aijaa har jag anmält mig? :)

Medan jag åt mina fiskpinnar och smuttade på mitt nya vin, såg jag plötsligt vad jag hade köpt för vin. (Svärmor får ursäkta det nästan fula ordet)

Det här hände åt Malin en gång också vill jag minnas...hittar inte det inlägget dock.

Hahah!

Trevlig fredag nu än en gång!

4 kommentarer:

  1. Men nu är jag inte alls med. Vad är det för fel med det vinet?

    SvaraRadera
  2. Sofie: Näää, nu har du varit för länge i Sverige! Kom genast hem! Fundera nu en gång till! Jag förtydligar nog (men helst inte)om du inte ser det... ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tror nog att jag skidar men vågar inte anmäla mig, det göra ju så helvetes ont ännu. Ursäkta ordval men det är lika bra att vara rak och ärlig...)

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Ojdå :/ hoppas det blir bra snaaart! :)

    SvaraRadera