tisdag, oktober 19, 2010

Skojkvällar och frierier...

Det var en trevlig kväll i lördags, det var det verkligen. Carola Sarén levererade och det gjorde även middagssällskapet senare. Vilken kanonkväll! :)

På söndag åt vi en övermäktig avskedsbrunch på AstorLinda flyttar till Norge, idag faktiskt! Eller, hon är väl nog framme redan skulle jag tro! Men herregud så mycket mat det var! Det gick helt enkelt inte att prova på allt.

Denna måndag inleddes med en bisarr dröm. Dr. House friade till mig och jag fick välja mellan två ringar. På vardera ringen fanns en gigantiskt avbild av en troll i brudklänning och jag blev överlycklig. Alltså, såna här troll...
Men, sedan då jag insåg att jag inte kan vara tillsammans med min riktiga kärlek (den i verkliga livet) blev jag så förtvivlad att jag var fem före att börja böla då jag vaknade. Vad tusan liksom?

Spelade badminton idag och vann 3 set av 5. Det var skoj, som det alltid är. Alltså inte bara att vinna utan det faktum att jag har världens goaste spelkompis! :)

Vågar man somna i natt?

2 kommentarer:

  1. Mmm.. drömmer mig bort till frukost på Astor. Ni måste sluta skriva om brunchen på Astor i alla bloggar, jag får ju nästan behov av att fara till Vasa.

    SvaraRadera
  2. Jill: Nå men det skulle ju bara var toppen om du kom hit en sväng igen!

    Astor frukost, Astor brunch, Astor frukost, Astor brunch, Astor frukost, Astor brunch, Astor frukost, Astor brunch!

    ;)

    SvaraRadera