fredag, oktober 29, 2010

Lip-filmer

Har varit och shoppat idag. Två klänningar, en bröllopsgåva och en seriös mängd Ribs tills om en halv timme ungefär!

Medan jag väntar ribsen, började jag kolla på My sisters Keeper. Det går inte. Jag såg början av den, lipade. Byte kanal, såg på nåt annat och svängde tillbaka, lipade. Bytte igen och svängde tillbaka, lipade. Jag är inte på liphumör idag så nu låter jag bli att kolla mer ikväll. Men jag säger då det, det finns ingen chans i världen att man kan kolla den filmen utan att lipa. Så, om ni inte klarar av det (er eget eller ert sällskaps lipande) så ska ni definitivt inte välja den filmen.

Ska visa klänningarna senare. En tills imorgon (och eventuellt julfesten) och en till ett bröllop (och eventuellt julfesten).

Hej, när vi nu ändå är inne på lipande, jag är sjuuuuukt gråtmild nuförtiden (=senaste 2 åren) och Linn bjöd igår på en youtube-video via Malinson och jag började *surprise suprise* lipa då jag såg den...borde väl egentligen bara gå och sova va?



Ta vara på de era!

Ha det!

2 kommentarer:

  1. på tal om lipfilm. Jag storgrät när jag såg Me and Marley (eller var det marley and me?) Med Jennifer aniston. Jag såg den på san francisco flygplats och Kim fick springa efter näsdukar åt mig när jag satt och storlipa när filmen var slut.
    Hata när det handlar om husdjur som går bort.. :(

    SvaraRadera
  2. Jag börjde se den nångång på Canal+ men har aldrig sett den till slut, eller ens förstått att hunden dör.. :/
    Det är nog tråkigt då djur går bort och alldeles hjärtskärande hemskt då de är sjuka...

    SvaraRadera