söndag, oktober 10, 2010

Beklagar

Att det varit lite dött här på fronten men jag har inte haft tid, och sedan då jag haft tid så har jag inte haft möjlighet...men nu fick jag både tid och möjlighet! :)

Idag kan jag även meddela att det för första gången sedan början av augusti verkligen var roligt att springa. Sprang en lugn runda på 6,7km med en fart ca 6,2 min/km. Skillnaden mellan denna gång och alla andra gånger var att den att andningen fungerade som vanligt och det kändes inte som om jag haft ett band spänt runt bröstkorgen. Ibland har det varit rent utav plågsamt att springa, därför har de längre sträckorna uteblivit och jag har i största allmänhet dragit mig i för fara ut och springa.

Men, kanske konditionen hade försämrats över sommaren och nu äntligen håller på att stabiliseras igen eller nåt sådant. Håll en tumme att det fortsätter så här nu.

Jag innan månskensskidningen i vintras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar