lördag, oktober 16, 2010

Dagens

Hallå i lingoskogen!
Dagens träning blev 6 km löpning till morföräldrarna, kaffeslurk och 5,6 km löpning tillbaka! 11,6km lördagslöpning med andra ord! Riktigt trevligt var det!

Mitt i löpningen råkade jag på Tomas! Det blev dock bara ett kort men glatt "Hej hej!" till kommunikation. Man får kallt i dessa tider då man stannar en stund i löpningen, åtminstone jag.
Hoppas du hade en trevlig prommis Tomas! :)

Ikväll blir det Scendrag med Sarén på Wasa Teater tillsammans med syster-yster och mamsen!
Efter det blir det en bit mat och kanske lite vin med några kompisar!

Vad sysslar ni med ikväll?

3 kommentarer:

  1. Det är bra nu när det blir vinter, då kan man inte gå på löpträningarna mera. En liten stund av gång gör att man fryser baken av sig!

    SvaraRadera
  2. Jo, det var en bra promenix. Det var ju gårr grann veddre som man skulle säga i Kokkola.

    Du såg så koncentrerad ut när du kom springande att jag tänkte att jag inte ens försöker stanna dig :)

    SvaraRadera
  3. Jill: Precis! :)

    Tomas: Ja visst var det det?
    Ibland blir jag lite försjunken i antingen tankar eller musiken jag lyssnar på...

    SvaraRadera