lördag, oktober 23, 2010

Lå-lå-lå-långpanna!

Foto av j. pernaa

Heheh! Sprang ut till morföräldrarna på en kaffeslurk och ett stycke kex idag och sedan hem tillbaka, via diverse omvägar! Slutresultatet? 18,6 km! 125 minuter = 6,43 min/km. Känns riktigt fint just nu.

Köpte en pulsklocka igår också. Inget fancy alls, utan en helt bas-pulsklocka av märket Karhu för 40 € på Citymarket. Det som skiljde dagens löpning från tidigare "kändes-bra-länkar" var att det var snäppet tyngre idag. Om detta berodde på de två rödvinsglasen jag förtärde igår eller det eventuellt allergena nötbrödet jag åt idag igen eller en kombination av de två, vet jag dock inte.Men tyngre var det, dock inte plågsamt. Medelpulsen låg på 172 så pumpen har nog fått arbeta!

Eller, så håller jag på att dra på mig någonting. Det känns lite i halsen så som det gör innan man får riktigt ont i halsen...nå väl, anywho, det visar väl sig.

Kan hända att jag tog mig vatten över huvudet med dagens långpass, för jag är lite sliten nu. Därmed lutar det åt en lugn kväll på soffan denna lördag!

Vad ska ni syssla med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar