söndag, oktober 24, 2010

Söndagslöpning och ny design..

Dagen löpning gick loss på 8,9 km på 58 minuter och med en medelpuls på 164. Ett skönt och rätt så bra pass med andra ord.

På en helt vanlig helg har jag alltså fått in 27,5 km på 28 h! Inte så dumt för en grund-skrutt som jag, va?

Ni märker kanske att jag har ny design på bloggen? Vad tycks? ALL feedback är välkommet! Är den för stökig, med regndropparna?

Jag skulle gärna ha fått in en konstant löparbild men den blev så stor och tog onödigt mycket utrymme av bloggen överdel, eller vad det nu heter...
Dessutom gick jag och atppade bort den där bilden med liverpool-t-shirten, New Balance skorna och Craft-jackan som fanns här till höger. Och jag har den inte som orginal längre... :/

3 kommentarer:

  1. NB skor? övergett Asics. Skall jag våga köpa NB som ett par skor? jag menar är det bortkastade pengar? jo och bra jobbat hördu hela 27,5 km är inte illa! Och till sist designen, jättefint!

    SvaraRadera
  2. Jätte fint med nya designen Liza!

    SvaraRadera
  3. Cecilia: NB var mina första riktiga (= inte köpta på citymarket och kostade mer än 40 €) löpskor. Jag sprang mina två första halv-maror i dom och de har världens bästa snörningssystem. De är dessutom tillräcklig brda för mina Kalle-anka fötter. De var/är min första kärlek bland löpskor. :)

    Linda: Tack! Det började bli så dags för ett ombyte nu! :D

    SvaraRadera