fredag, januari 28, 2011

Lång dag

Jobbade en längre dag idag. Efter jobbet tog jag en spontan sväng via Gina Tricot och hittade en hel massa. Det gjorde jag förvisso förra helgen med. Till mit försvar har jag inte köpt kläder på typ ett år...Hade tänkt visa upp fynden men kameran dog så jag visar dem am morgen istället.

Det regnar gott folk. Man har lovat regn hela nästa vecka. Detta är mycket oroande nyheter. Först och främst med tanke på föret under helgens Skid-FM i Vörå. Andra främst med tanke på kommande BotniaVasan 13.2...Tredje främst med tanke på min löpning imorgon (kommer att va halt så in i norden) och sist främst med tanke på min skidträning inför BotniaVasan...

Och kom ihåg, om ni inte kommer ihåg något annat imorgon, så kom ihåg att gå in hit och heja på den här tjejen under hennes 24-h-lopp!!! 24 h!! Crazy shit!

I brist på andra bjuder bjuder jag på...
Mig,
strax innan jag går in i telefonhytten och förvandlas till...
Super (långsamma) hjältinnan
Liiiza Löööpareee!
Photo by: J. Pernaa
:)

2 kommentarer:

  1. Men ååååå, jag vill ju vara i Vörå och se på FM!!! Hörde precis av brorsan att det minsann är mer action i vörå än stockholm nu...

    SvaraRadera
  2. Sofie: Ja det tror jag säkert att det är! Vet inte om jag hinner dit själv dock... :(
    Men kul är det säkert!

    SvaraRadera