måndag, januari 03, 2011

Lugnt

Hallå i det nya året! Jag får be om att önska er fortsatt gott sådant också! Hoppas ni hade trevligt nyårsfirande! :)

Själv somnade jag innan 20:30 på nyårsafton, så det var inte mycket firande på min front. Sedan torsdag har jag legat i sängen varvat med soffan 4 dagar i sträck. Svag och ynklig och fullproppad med hostmedicin...ingen vacker syn ska ni veta...
Jag har fortfarande hosta men det känns som om det är på bättringsvägen *tar i trä*.

Eventuellt kastar jag ut mig på en försiktig kort löprunda på mattan imorgon om allt verkar kännas ok. Vi får se.

Ni då? Friska och krya? Avlagt nyårslöften?

4 kommentarer:

  1. Frisk som en nötkärna.

    Jag har avlagt några inofficiella och några ganska luddiga nyårslöften som jag inte ids avslöja här :)

    SvaraRadera
  2. Tomas: Det låter ju fint att du e frisk! :)
    Tänker du avslöja dina luddiga nyårslöften någonstans överhuvudtaget då? ;)

    SvaraRadera
  3. Nå jag vet inte. Vi får se :) Men om jag gör det så märker du det nog :)

    SvaraRadera
  4. Frisk och kry har jag hållits än så länge, men inga nyårslöften vågade jag mig på. Jag är en jäkel på att bryta dem, så det är ingen vits.

    SvaraRadera