tisdag, januari 18, 2011

Seeega ben

Dagens träning skulle ha varit ett skidpass, men eftersom det är såpass varmt där ute (0 C) så valde jag att spara skidandet tills imorgon eftersom jag inte har någon sk. varm valla.

Alltså blev det löpning idag igen. Det var segt. Lårmusklerna är trötta. Jag är inte riktigt van vid så här mycket och frekvent träning. Nåväl, jag har två hela vilodagar inplanerade under fredag och lördag. 10,5 km i åter en långsam fart på 7.09 min/km.

Men, men, nu har jag ätit mycket bärkvarg (proteiner) och två skorpor med mucho smör och ost, så bena får lite bygg- och återhämtningsmaterial.

Och ni vet ju:
Pain is temporary, glory is forever!

Foto by: j.pernaa

4 kommentarer:

  1. Alltså den är så snygg dendär bilden! Här blidde det ingen skidåkning heller, och ingen löpning heller och inget gym heller för det pågick nå pass där och jag orkade int börja hålla på där för mig själv när det pågick ett ledd pass.

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Heheh, tack! :)
    Vi tar nya tag idag...dock har det landat 50 cm snö här under natten...så får se om nån hinner fixa spår åt oss som tänkte skida idag...

    SvaraRadera
  3. Fantastisk bild! Njut av vilodagarna... :)

    SvaraRadera
  4. Andreas: Tack! Och det skajag göra! :)

    SvaraRadera