lördag, mars 21, 2009

60-års kalas!

Ja, idag ska vi och fira min mammas manvän som fyller 60år! Vi (jag, min syster och våra respektiven) har köpt en Philips hårklippnings apparat åt honom, eftersom hans gamla var tydligen väldigt gammal och tung...eller var den sönder? Nå, en ny har han önskat sig i alla fall så det ska han få! :)


Shan Atci var rikitgt skoj igår! Ledig och avslapppnad humor med inriktning på etniska skillnader!

Skorna jag köpte igår var verkligen ett kap, inte ett enda par var ju någon sorts designer skor så att säga men hel ok för mej i alla fall!
De svarta pumpsen är jag helt förälskad i :) och bekväma var dom också!
Nåväl, nog med det, imorgon blir det 12 km lugn distans löpning, så jag hoppas vädret är bra! På kalaset idag har jag för avsikt att unna mej allt som det bjuds på, smörgåstårta, gräddtårta, chokladkex och ja, vad det nu brukar finnas på kalas :) mmm, det ska bli gott! Så springer vi bort det imorgon då! ´
Ni ska ha en riktigt trevlig lördag ifall jag inte återkommer mer idag!
Hejs svejs!

4 kommentarer:

  1. Nice! Tänkte kräva av dig att lägg upp bilder, men du sköter dig. Hehe!
    Ha en trevlig kväll gumman!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag var inte säker på om jag skulle lägga bilder, men så tänkte jag att jag nu en gång gått ut med att jag köpt nya skor, och fyra par sådana, så borde jag väl nog visa dem också? :)
    Ha en bra kväll du med!

    SvaraRadera
  3. Etniska Skillnader. Det var fint formulerat:)
    Härligt löpväder du har idag! Jag blir också riktigt sugen på en springtur. Träna flitigt!

    SvaraRadera
  4. Tack, Linda! Tyckte det var ett ganska bra sätt att formulera det hela, jag med ;)
    Träningen gick den också riktigt bra! :) Dunderskönt väder var det, och har varit hela dagen!

    SvaraRadera