söndag, mars 29, 2009

Långlenkki!

God morg...dag! :)

Det är full vinter här för tusan! Kolla bara!
Jag har min 14km-lenkki som ska avverkas idag och tror ni att dom tänker ploga? Nå nej, det kommer ju ändå att smälta till kvällen! Mhmm, nå jag har i alla fall en nya playlista i mp3-spelaren så, det kommer nog att pigga upp färden! :)

Här har ni en bild på mitt hår nu då, det är inte den bästa tänkbara men jag orkar inte börja fixa till mej nu då jag strax ska ut och springa, ni ser ju färgen i alla fall!

Och så har vi tappat en hel timme av denna dag! Det kändes faktiskt lite tungt då jag vakande 10:30 och insåg att den faktiskt är 11:30!!

Oh well, jag ska gå och göra mej klar för dagens prövning nu då! Återkommer senare om hur det gick!

Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Lycka till på långlenkki! Hårfärgen ser ju bra ut!

    SvaraRadera
  2. Tack tack snälla du! Du gör väl inte mycket annat än sitter med din nya leksak förstår jag? Det e lungt, det skulle jag också göra! ...och i SÅ fall måste det ju vara acceptabelt, eller hur? ;)

    SvaraRadera
  3. ja, inte för att jag vet hur ditt hår såg ut när du var 13, men det ser naturligt fint ut iaf! :D

    SvaraRadera
  4. Tack ska du ha gumsan! På bilden har det dock blivit en rödare ton i håret än vad det verkligen har ;)

    SvaraRadera