fredag, mars 27, 2009

Städning and stuff...

Har rantat runt hela dagen på sjukhus och återvinningsstationer...nu har jag klämt ner två stycken nöt-yttrefilé biffar och ska just ta itu med dammsugandet och golvtvättandet. Den här städningen tog liksom lite mer tid än jag hade räknat med, men det blir klart idag i alla fall! :)

Senare idag ska jag smutta på rödvin och njuta av brieosten jag införskaffat. Dessutom har jag, tack vare Jenny, blivit nyfiken på Turkisk yogurt så jag har köpt hem en burk av det och ska smaka på det också under helgen.

Nu måste jag börja med den här dammsugningen så den inte bara av misstag lämnar tills senare... ;)

Ha en skön fredag-kväll!

2 kommentarer:

  1. Oj turkisk yoghurt är så gott! Blandar man det med sylt eller bär så är det nästan som mjukglass. mmmmm.... :D

    SvaraRadera
  2. Allright, sylt e lite out of the question men bär ska nog gå att ordna! :)

    SvaraRadera