söndag, mars 15, 2009

Nike challenge!

Såja, fixade batterier till kameran och fick nu en passande profilbild insatt! :)
Dessutom gick jag med i Jennys föreslagna Nike-challange!
Det gäller alltså att springa mer än männen, just nu är läget dock inte alls till damernas fördel! Så, alla damer som gillar att springa av sig lite tycker jag att gott och väl kan registrera sina kilometrar på
http://nikeplus.nike.com/nikeplus/?locale=euen_eu
Alla män som gillar det kan ju förstås också de registrera sin kilometrar där, men jag hejar ju på mitt lag, damerna!
:)

4 kommentarer:

  1. Hihihihi... It's me! Du är nog duktig du som springer på sådär. Berättade åt föräldrarna, som var här igår, att du ska springa Helsinki city marathon. Pappa blev så stolt över dig :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att göra nån stolt :) Det första mamma sade var "Oj, nej! Nää, varför ska du det?"... suck, mamma!

    SvaraRadera
  3. Va söt du e på bilden! Riktigt Liza! :) Ja, jag måste nog ge mig in i nike-tävlingen ordentligt jag också. Det går ju inte att vi ligger under på det där viset!

    SvaraRadera
  4. Tack snygga Jenny! Och ja, det ska du göra! :)

    SvaraRadera